The Power of Meditation

Stones, Rocks, Stack, Balance, Pebbles, Stone Stack

Medisch onderzoek heeft uitgewezen dat meditatie de gezondheid en de symptomen van hoge bloeddruk, diabetes, hartproblemen, obsessieve compulsieve stoornis, alcoholisme en zwaarlijvigheid goed zou kunnen verbeteren. Bovendien kan meditatie zelfs sommige fobieën oplossen!

Dat zijn enkele van de uitgesproken voordelen van meditatie. Maar wat doe je eigenlijk tijdens meditatie door een staat van diepe oude stilte te bereiken? Het is eenvoudig. Ga gewoon zitten, neem een goede houding aan en sluit je ogen. Ontspan je en laat je geest afdrijven naar een vredige plek. Je kunt ook wat eenvoudige ademhalingsoefeningen doen, diepe en langzame ademhaling, die je zullen helpen om je doel te bereiken. En al je tegenstanders doen om een weerbarstige geest tot rust te brengen.

Meditatie heeft maar één doel, zichzelf – krijgen wat je wilt. Met andere woorden, je moet het je prioriteit maken om te bereiken wat je wilt. Dan is niets onmogelijk. Het kan anders zijn dan je dromen en bewust doen wat het beste is om het te krijgen. Maar om te bereiken wat je wilt, moet je effectief en grondig gebruik maken van meditatie.

Heb je het erg druk, ben je ingeschreven voor een of andere cursus en sta je op het punt iets groots te bereiken? Heb je je voorgenomen om iets levendigs en schitterends in je leven te manifesteren? Zo ja, dan wil ik je vertellen hoe je de kracht van meditatie kunt gebruiken. Meditatie is inderdaad een kracht van de geest en het is magisch. Integendeel, het kan je meesterschap op zich worden.

Als je merkt dat je iets niet te pakken kunt krijgen, verlies dan niet je verstand en probeer je energie in je geest te steken. Er zijn heel wat oefeningen, die je werkelijk tijd en energie kunnen besparen, met positieve resultaten. En zeker, niets in deze wereld gaat je helpen te krijgen wat je wilt, als je helemaal druk wordt, denkend, moeder denkend, vader denkend,…. maar niet jij. Je gedachten zijn de directe oorzaak van je verlangen om iets te hebben, of niet te hebben, waar het gaat om je recht en je…

Het goede nieuws is, dat je in staat zult zijn om jezelf te helpen om te bereiken wat je verlangt. Laten we beginnen met te beslissen wat je wilt bereiken. Neem je agenda door, je lijst met doelen en verlangens en vraag jezelf af wat het belangrijkste is wat je wilt. Verspil geen kostbare tijd en energie door negatieve gedachten in je hoofd te laten ronddwalen. Je gedachten creëren je emoties en emoties creëren acties! Zorg er dus altijd voor dat je je concentreert op positieve gedachten! De kracht van affirmatie is ook zeer, zeer krachtig. Denk gewoon aan positieve gedachten. Kijk jezelf in de spiegel aan en zeg tegen jezelf: Ik ben gelukkig, ik ben kerngezond. Ik denk positief, ik zal je zeker gelukkig zien. En je zult zien, op de dag dat je die dingen zei. Het zal zijn alsof die dingen al gebeurd zijn! Denk consequent dat je gelukkig bent. Denk aan alles wat je gelukkig maakt. Doe het lang genoeg en al je gedachten zullen worden omgezet in emoties en je zult in actie komen! Net nu ik dit zeg, mediteer 10 minuten en denk aan wat je wilt. Zelfs als je denkt aan te weinig eten door het pijnchakra aan te wakkeren of een plezierige wandeling te maken, elke seconde of kleine gewoonte die je op dit moment misschien hebt, brengt de negatieve aspecten van de gewoonte weer naar boven. Het zijn alleen je gedachten. Je hebt het vermogen om je gedachten te kiezen en vervolgens het vermogen om je gedachten op te merken. Gebruik je kracht om positieve gedachten te kiezen, geen negatieve. Wees je bewust van de macht die je hebt om de dingen te kiezen waar je aan denkt, aan denkt en over nadenkt. Het maakt niet uit, als je iets negatiefs denkt. Je weet dat het niet helpt! Dus weg ermee….Ik kan niets bedenken wat je nu wilt, behalve je eigen privé-wereld. En je problemen bij het nemen van deze beslissingen zullen heel snel om aandacht gaan vragen. badkamer pauze, hoe sluit je de badkamer deur. Ga of direct rondhangen, of doe het portieklicht aan, zodat het je niet langer stoort dat de badkamer dicht is. Overwin gewoon de drang om rond te hangen.

Er gebeurt niets tot we erover nadenken. Je gedachten of wat je nu gelooft zou nu niet gebeurd zijn.

Wetend wat we al zijn, denk ik graag na over deze cruciale stap. Beter dan denken aan wat we niet willen, dat nu laten gebeuren. Dan zouden er minder gevoelens zijn, en energie en tijd om te denken aan wat je wel wilt. Het gezegde heeft de naam “I Want-It Now!” Het is meer alsof de man de dingen in de winkel moet halen zodat hij het snel kan krijgen, zodat hij het meteen kan hebben en met minder problemen (tijd) om het te krijgen. Welnu, is dat niet hoe je deze belangrijke denkgewoonte hebt gekregen, die je verhindert om in je heden in dit moment te zijn bij wat je leeft. Dus wees je bewust van dingen, mensen, plaatsen, organisaties, plaatsen, details, gebeurtenissen, gedachten en situaties en moedig aan, ongeacht hoeveel dingen. In een.